Økonomi- og Administrationschef til BlueCollar i Odense

Design uden navn - 2022-03-21T121807.428
BlueCollar-Square-Dark
BlueCollar-Arbejdskraftudengraenser

Økonomi- og Administrationschef til BlueCollar i Odense

Vi søger en forretnings- og resultatorienteret økonomi- og administrationschef med høj faglighed på økonomiområdet kombineret med væsentlig ledelseserfaring.

BlueCollar er et specialiseret vikarbureau beliggende på Agerhatten i Odense SØ. Vi beskæftiger os med at servicere kunder indenfor primært industrisegmentet med kvalificerede vikarer til produktionen, samt vikarer til projekter indenfor byggesektoren. Vi rekrutterer i Polen og Rumænien fra egne rekrutteringskontorer. Vi er medlem af DI Byg og Vikarbranchen under DI (Dansk Industri).

BlueCollar er i fortsat vækst og søger derfor en Økonomi- og administrationschef til en nyoprettet stilling. Stillingen ønskes besat af en struktureret, systematisk og ansvarsfuld person, som evner ledelsesrollen overfor økonomi- og serviceafdelingens i alt 6 ansatte personer.  

Jobbet

Med reference til den administrerende direktør (ejer) får du det fulde ansvar for økonomifunktionen, med rapportering og regnskabsaflæggelse, samt for serviceafdelingen som står for indgåelse og administration af lejemål og transportløsninger til vikarer.

Arbejdsopgaver

Af arbejdsopgaver som hører under funktionen kan fremhæves:

  • Lønadministration og lønbehandling
  • Bogføring
  • Afstemning af drifts- og balanceposter
  • Debitor- og Kreditorstyring
  • Månedsrapportering
  • Likviditetsstyring
  • Årsrapportering – forberedelse til revisor
  • Budgetudarbejdelse og opfølgning
  • Overenskomstforhold
  • Indgåelse af lejeaftaler
  • Indgåelse af billejekontrakter
  • Styring af lejemål og bilaftaler
  • Styring af udlæg til vikarer
  • Sikring af optimale processer i afdelingerne
  • Diverse økonomiske og administrative ad hoc opgaver

Din profil

Ud over at du skal have gode lederegenskaber og samtidige have erfaring med- og forståelse for de operationelle opgaver, så forventer vi, at du besidder følgende kvalifikationer:

  • Videregående relevant økonomisk uddannelse.
  • Minimum 3 års erfaring fra lignende stilling.
  • Gerne kendskab til Overenskomstforhold
  • Gerne Brugerkendskab til Dynamics NAV
  • Erfaren Excel bruger
  • Gode engelskkundskaber – skrift og tale.
  • Udviklingsorienteret
  • Systematisk, fleksibel og selvstændig.
  • Gode samarbejdsevner

BlueCollar tilbyder

Vi er et ambitiøst team i rivende udvikling. Vi har mere end 10 års erfaring i branchen, og med en meget stabil og stigende kundekreds har vi en spændende og til tider hektisk hverdag.

Vi forsøger at skabe et godt arbejdsmiljø med plads til sociale aktiviteter, som samtidig skal være båret af en målrettet og resultatskabende adfærd.

Du får:

  • Fleksibelt job med høj grad af selvstændighed.
  • Konkurrencedygtig løn, der er afstemt efter kvalifikationer og forventninger.
  • Et spændende og udfordrende job i et uformelt arbejdsmiljø.

Tiltrædelse

Snarest muligt.

Ansøgning og yderligere oplysninger

Ansøgning og CV, som selvsagt behandles fortroligt, bedes sendt til ansoegning@bluecollar.dk hvor der i emnefeltet bedes anført mærke: Adm/Øko 2022. Ansøgningsfrist er 31. marts 2022, idet ansøgningerne vil blive behandlet løbende.

Henvendelse om stillingen kan rettes til Adm. direktør Magdalena Bahrami mb@bluecollar.dk  / mobil +45 51 25 53 86 eller til bestyrelsesformand Carsten Bo Petersen cbp@novabusiness.dk / mobil +45 40 19 22 32.